Informatii livrare

Urmarirea comenzii tale

Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia din contul tau de client, in sectiunea “Comenzile mele”.

 

Modificare sau anulare comanda

 

Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila in contul tau de client.

In cazul in care anularea nu mai este posibila din cont, daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la +40-21-3272294  de luni pana vineri, in intervalul orar 9-17. Colegii nostri de la Suport vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.

 

Modalitati de livrare pentru produsele vandute de StatieMeteo.ro

 

Livrare prin curier (standard)

 

Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 1000 lei.  

Taxa de livrare este de 25,00 lei pentru comenzile cu valoare mai mica de 1000 lei care contin produse vandute si livrate de StatieMeteo.ro. Pentru localitatile in care se percepe tarif suplimentar, la taxa de livrare se vor adauga costurile pentru kilometrii suplimentari (pentru a vedea lista cu localitatile fara km suplimentari consultati https://www.fancourier.ro/wp-content/uploads/2017/08/locatiiFAN.pdf).

 

Ridicare din showroom

 

Serviciul de ridicare personala din showroom este disponibil doar pentru produsele de pe stoc.

 

Livrarea in showroom se face gratuit. 

Daca produsele pe care le-ai comandat sunt pe stoc in showroom, le poti ridica imediat. Daca produsele nu sunt pe stoc in showroom, te vom anunta prin e-mail sau SMS cand acestea vor ajunge in showroom ca sa le ridici. Din momentul in care au ajuns, produsele sunt pastrate in showroom timp de 4 zile (cu tot cu ziua in care primesti notificarea de ridicare).

 

Pentru comenzi platite online (cu cardul online, ordin de plata), te rugam sa ai actul de identitate la tine, ca sa iti putem inmana produsele. Pentru persoanele juridice, este necesara si o imputernicire din partea firmei.

 

 

Termenele de livrare se refera la comenzile pe care ai ales sa le platesti ramburs/ numerar.
Daca ai ales o alta modalitate de plata – card online, ordin de plata – termenul de livrare se poate modifica in functie de inregistrarea platii.

*La receptionarea/ridicarea comenzilor achitate (Ordin de plata, card online, etc.) este obligatorie prezentarea unor documente:

– Pentru persoane fizice: actul de identitate
– Pentru persoane juridice: actul de identitate si imputernicire din partea firmei.