Informatii livrare
Urmarirea comenzii tale
Dupa ce ai inregistrat
comanda, poti urmari statusul acesteia din contul
tau de client, in sectiunea “Comenzile mele”.
Modificare sau anulare comanda
Posibilitatea anularii
unei comenzi sau livrari este disponibila in contul tau de client.
In cazul in care
anularea nu mai este posibila din cont, daca te-ai razgandit si nu mai vrei un
produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul
dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la +40-21-3272294
de luni pana vineri, in intervalul orar
9-17. Colegii nostri de la Suport vor face tot posibilul
sa iti modifice sau anuleze comanda.
Modalitati de livrare pentru
produsele vandute de StatieMeteo.ro
Livrare prin curier (standard)
Livrarea este gratuita
pentru comenzile cu valoare mai mare de 1000 lei.
Taxa de livrare este
de 25,00 lei pentru comenzile cu valoare mai mica de
1000 lei care contin produse vandute si livrate de StatieMeteo.ro. Pentru
localitatile in care se percepe tarif suplimentar, la taxa de livrare se vor
adauga costurile pentru kilometrii suplimentari (pentru a vedea lista cu
localitatile fara km suplimentari consultati https://www.fancourier.ro/wp-content/uploads/2017/08/locatiiFAN.pdf).
Ridicare din showroom
Serviciul de ridicare
personala din showroom este disponibil doar pentru produsele de pe stoc.
Livrarea in showroom se face
gratuit.
Daca produsele pe care
le-ai comandat sunt pe stoc in showroom, le poti ridica imediat. Daca
produsele nu sunt pe stoc in showroom, te vom anunta prin e-mail sau SMS cand
acestea vor ajunge in showroom ca sa le ridici. Din momentul in care au ajuns,
produsele sunt pastrate in showroom timp de 4 zile (cu
tot cu ziua in care primesti notificarea de ridicare).
Pentru comenzi
platite online (cu cardul online, ordin de plata), te rugam sa ai actul de
identitate la tine, ca sa iti putem inmana produsele. Pentru persoanele
juridice, este necesara si o imputernicire din partea firmei.
Termenele de livrare se refera
la comenzile pe care ai ales sa le platesti ramburs/ numerar.
Daca ai ales o alta modalitate de plata – card online, ordin de
plata – termenul de livrare se poate modifica in functie de inregistrarea
platii.
*La
receptionarea/ridicarea comenzilor achitate (Ordin de plata, card online, etc.)
este obligatorie prezentarea unor documente:
– Pentru persoane fizice: actul
de identitate
– Pentru persoane juridice: actul de identitate si imputernicire
din partea firmei.